.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه های امنیتی بانک صادرات به مشتریان

بانک صادرات ایران در راستای ارتقای امنیت حسابهای مشتریان خود، پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی افراد فرصت طلب و همچنین فرهنگ سازی بانکداری الکترونیکی، مواردی را درخصوص استفاده از کارتهای الکترونیکی سپهر و بانکداری اینترنتی توصیه نموده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان در ارتباط با استفاده از کارتهای الکترونیکی سپهرمی بایست از انتخاب اعداد ساده بعنوان رمز کارتهای خود پرهیز نمایند.
بر این اساس تعيين اعدادي همچون 123456 و456789 و111222 و111111 و از این نوع و یا انتخاب هر گونه اعداد قابل حدس ديگر، مانند تاریخ تولد، شماره شناسنامه ، کد ملی، شماره دانشجویی و گذرنامه به هیچ وجه مناسب نبوده و توصیه می شود جداً از انتخاب این اعداد خودداری شود.

گفتنی است نگهداری رمز در نزديکي کارت سپهر و يا داخل هرگونه محافظ کنار کارت صحیح نمی باشد زیرا در صورت سرقت یا مفقود شدن هر یک از وسایل مذکور ، یا بنده یا سارق احتمالی، امکان سوء استفاده از حساب را براحتی خواهد داشت.

درهمین راستا تاکید می گردد در صورت احساس افشاء شدن رمز کارت و رویت آن توسط افراد ناشناس در هنگام استفاده از دستگاههای خودپرداز, پایانه های فروش, شعب بانک و غیره ، سریعاً نسبت به تغییر آن از طریق دستگاههای خودپرداز ویا تلفنبانک اقدام نمایند.
همچنین در خصوص استفاده از سرویس بانکداری اینترنتی و نیز دستگاه رمز یاب ( OTP ) توصیه می گردد كه از افشاي نام کاربری ، رمز و ساير مشخصات فردي حين انجام مراحل عضویت و نيز هنگام استفاده از سرویس بانکداری اینترنتی ، خودداري و نیز از انتخاب کلمات عبور ساده جهت استفاده از دستگاه رمزیاب نیز جداً پرهیز شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.994 seconds.